تماس با ما:

44532305 44562055

ثبت آدرس برای ساعات غیر اداری تا ساعت 21

09191697954

سرعت در ارائه خدمات

شرکت کوماکس سرویس برای وقت شما ارزش قائل است ، اعزام کارشناس در کمترین زمان

آماده برای خدمت

از 9 صبح تا 21 شب منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم فقط جهت تعمیرات تماس بگیرید

گارانتی کیفیت

با اطمینان خاطر از خدمات ما استفاده نمایید ، سرویس های ما گارانتی کیفیت دارد

تعمیرات آیفون تصویری کوماکس

با ما آشنا شوید

شرکت کوماکس سرویس Commaxservice فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نمود و با بهره گیری از تجربیات بیش از دو دهه فعالیت حرفه ای در زمینه تعمیرات تخصص آیفون تصویری ( اف اف ، درب بازکن ) در غرب | شمال غرب | شمال | شمال شرق | شرق | جنوب و مرکز تهران بزرگ به صورت سیار و خدمات در محل مشترکین با تجهیزات کامل آیفون تصویری منزل یا ساختمان شما را تعمیر و با گارانتی کتبی تحویل نمایند ، شرکت کوماکس سرویس نمایندگی مجاز آیفون های تصویری کوماکس Commax , سیماران Simaran , تابا Taba , الکتروپیک Electropeyk , تکنما Taknama, کامکث Camax , آلدو Aldo , کنوی Kenwei , سوزوکی Suzuki , کالیوز Calluse , هیوندای Hyundai , سامسونگ Samsung , پاناسونیک Panasonic ، تی سی ال Tcl ، سپهران Sepehran , تابان Taban , اکو Echo , فونیکس Phonix , تامر Tamer , اف اف تکنولوژی FFTECHNOLOGE , نماوا Namava , کوکوم Kocom در تهران میباشد مهم نیست دستگاه شما سیاه سفید ( لامپ تصویر ) یا رنگی ( ال سی دی ) باشد ما آیفون تصویری شما را با کمترین هزینه تعمیر میکنیم و در صورت لزوم به تعویض قطعات و بردهای آیفون تصویری قطعات معیوب با برد های اورجینال و اصلی با گارانتی تعویض جابجا میگردد ، عمده ایراد آیفون های تصویری نداشتن تصویر ، آبی - سفید - مشکی شدن تصویر ، قطعی صدای مانیتور و پنل ، پارازیت و صوت در صدای آیفون ، خاموش شدن یا سوختن مانیتور ، نداشتن یا قطع شدن درب بازکن ، تق تق کردن یا چشمک زدن چراغ مانیتور ، نخوردن زنگ مانیتور یا پنل و ... میباشد که تمامی مشکلات گفته شده قابل تعمیر و رفع شدن میباشد .


متن کامل

آموزش کامل تعمیر پاور آیفون تصویری commax - taba - simaran

  • 3974 بازدید

توجه : دوستان عزیز این مقاله فقط برای آموزش به شما دوستان عزیز تهیه شده لطفا فقط جهت ثبت آدرس جهت اعزام تعمیرکار با شمارهای شرکت تماس حاصل فرمایید و از مطرح کردن سوال جدا خوداری فرمایید  . با تشکر

برد تغذیه (پاور) آیفونهای تصویری قطعه‌ای بسیار کاربردی و حساس است که وظیفه تامین ولتاژ الکتریکی کل قطعات را برعهده دارد. چشمک زدن چراغ روی مانیتور آیفون تصویری ، پخش شدن صدای تق تق در مانیتور و پنل آیفون تصویری ، ایجاد پرش تصویر در مانیتور آیفون تصویری و باز نکردن درب ورودی واحد یا ساختمان از جمله مشکلات اصلی آیفون‌های تصویری است که دلیل اصلی این مشکلات خرابی در برد تغذیه آیفون تصویری میباشد . برای برطرف شدن این مشکلات می‌توان اقدام به تعویض یا تعمیر برد تغذیه آیفون تصویری بنمایید.

در قدیم و قبل از پیدایش آیفونهای تصویری ، آیفون منزل شکلی و کارکرد ساده داشت و تنها وظیفه آن باز کردن درب و برقراری صدا بود اما امروزه آیفون‌های تصویری امکانات و تجهیزات بسیار بیشتری نسبت به نوع قدیمی دارند . هم اکنون شرکت‌ها و برندهای متنوع و زیادی در تولید آیفون تصویری فعال هستند. از جمله این برندها می‌توان به شرکت کره‌ای کوماکس Commax ، برندهای چینی آلدو Aldo ، سوزوکی Suzuki ، کنوی kenwei ، کامکث Camax ، برندهای ایرانی تابا Taba ، سیماران Simaran و غیره اشاره کرد. در صورتی که خرابی و اشکالی در بردها و قطعات آیفون به وجود بیاید و نیاز به تعمیر برد تغذیه در آیفون تصویری پیدا کنید با توجه به نوع برند آیفون منزل شما نحوه تعمیر آنها نیز متفاوت خواهد بود ، البته در بعضی از برندها با توجه به تولید مشابه دستگاه و یکی بودن قطعات نحوه تعمیر آنها نیز یکسان است. در این مقاله آموزشی قصد داریم درباره تعمیر برد تغذیه (پاور) آیفون تصویری اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

وظیفه اصلی برد پاور power و یا تغذیه در آیفون تصویری :

آموزش تصویری تعمیرات پاور آیفون تصویری

مهم ترین وظیفه تامین نیروی آیفون تصویری به عهده برد تغذیه یا پاور است، دلیلهای بسیار زیادی وجود دارد که باعث خراب شدن برد تغذیه آیفون تصویری می‌شود از جمله این موارد می‌توان به نوسانات در برق ساختمان، دستکاری سیم کشی شبکه آیفون تصویری توسط تعمیرکار غیر حرفه ای ، جنس قطعات بکار رفته در برد تغذیه آیفون تصویری نیز در کارکرد و طول عمر آن موثر است ، نصب اشتباه دستگاه آیفون تصویری ، قرار گرفتن آیفون تصویری به مدت طولانی در یک جای گرم ، عدم استفاده از ترانس AC و ... اشاره کرد.

 تعمیرات برد پاور و تغذیه در آیفون تصویری کوماکس Commax

پاور آیفون تصویری Commax

یکی از مواردی که بعد از گذشت زمان نیاز به تعویض پیدا می‌کند برد تغذیه یا پاور است. در برد پاور آیفون تصویری کوماکس Commax با چند علت می‌توان به خرابی آن پی برد. یکی از این نشانه ها از داخل گوشی آیفون تصویری صدای خش خش یا تق تق به گوش برسد و یا اینکه چراغ پاور و LED مانیتور  آیفون تصویری چشمک بزند. همچنین ممکن است که مانیتور آیفون تصویری به صورت کلی خاموش شود و دیگر روشن نشود و تصویر را نشان ندهد. ممکن است تصویر دریافتی از آیفون با نویز و پارازیت شدید یا خط و خطوط افقی همراه باشد و یا اینکه آیفون تصویری توان باز کردن درب را نداشته باشد و یا دستگاه آیفون تصویری در هنگام زنگ خوردن فقط یه صدای تق تق بدهد ولی صدای زنگ پخش نشود، در صورت مواجه با این ایرادها باید ابتدا بررسی کنید که آیفون تصویری شما مشکل دیگری نداشته باشد. ذکر این نکته مهم است که برد تغذیه در آیفون‌های تصویری سیماران Simaran ، آلدو Aldo ، سوزوکی Suzuki ، کامکث Camax و کوماکس Commax همگی به صورت مشترک هستند. همچنین تقریباً در این آیفون‌های تصویری با گذشت چند سال، از میزان توانایی و تامین برق توسط برد تغذیه آیفون تصویری کم می‌شود؛ در نتیجه نیاز به تعمیر آیفون تصویری کوماکس Commax و سایر برندها و در صورت نیاز تعویض پیدا می‌کند.

 اگر با این مشکل در آیفون تصویری کوماکس Commax ، آلدو Aldo ، سیماران Simaran و سوزوکی Suzuki روبه‌رو شدید باید برد تغذیه تعمیر و یا عوض شود. این آیفون‌های تصویری از نوع ۴ سیمه هستند و هر شرکت تولیدکننده برای شخصی سازی آیفون تولیدی خود، جای چهار رشته سیم را متفاوت چیده است. تعویض یا تعمیر برد آیفون تصویری یک کار تخصصی است که نیاز به تعمیرکار در این حوزه دارد و همین دلیل بهتر است که کار را به کاردان بسپارید و اقدام خودسرانه انجام ندهید.

آموزش تعمیرات برد پاور و تغذیه در آیفون تصویری تابا Taba

فروش و آموزش تعمیر پاور آیفون تصویری تابا Taba

برد تغذیه و یا پاور تابا Taba از قسمت‌های مختلف ترانس و خازن تشکیل شده است که در صورت خرابی هر کدام از آنها برد تغذیه دچار مشکل می‌شود. برای تعمیر برد تغذیه در آیفون تصویری تابا Taba با توجه به چند فاکتور این کار صورت می‌گیرد.  اگر خازن دچار مشکل شده باشد باید آن را عوض کرد، اما در صورتی که اشکال از خازن نبود باید به دنبال تعمیر دیوری برد تغذیه بود. برای این کار از یک مولتی متر استفاده می‌شود که ولتاژ برد را میتوان سنجید. ولتاژ باید عددی بین ۱۲ تا ۴۲ باشد؛ اگر مقدار ولتاژ در این محدوده نبود باید سیم پیچ برد تغذیه بررسی شود. در این حالت ولتاژ دو سر پایه خروجی باید عددی بین ۵ تا ۱۲ باشد. اگر عدد در این محدوده بود، نشان می‌دهد که دیوری سالم است. ولی اگر عدد ولتاژ سیم پیچی غیر از این اعداد بود باید پنل دیوری تعویض شود مشکل دیگر از خرابی ترانس است. اگر در صورت استفاده از مولتی متر و اتصال آن صدای بوق بیاید، این مسئله نشان دهنده خرابی ترانس در برد تغذیه آیفون تصویری تابا است که باید بعد از عیب یابی آیفون تصویری تابا به صورت صحیح تعویض شود.

 تعمیرات برد پاور و تغذیه در آیفون تصویری سیماران Simaran

آیفون تصویری سیماران Simaran تشابه زیادی به آیفون کوماکس Commax دارد، به طوری که حتی IC استفاده شده در آن نیز کدی مشابه با آیفون کوماکس دارد. می‌توان از قطعات آیفون تصویری کوماکس برای تعمیر و تعویض قطعات آیفون تصویری سیماران استفاده کرد، آیفون سیماران Simaran یک برند ایرانی است و نسبت به آیفون تصویری کره‌ای کوماکس قیمت کمتری دارد و مقرون به‌صرفه تر است.

 تعمیرات برد پاور و تغذیه در آیفون تصویری الکتروپیک

برد تغذیه در برند الکتروپیک هم تفاوت چندان عملکرد با بقیه برندها ندارد لازم به ذکر است که برد این مارک سوییچینگ است. عمده مشکلاتی که برای آیفون پیش‌ می‌آید پریدن تصویر‌،‌ چشمک چراغ روی دستگاه، ‌باز نکردن در منزل و…. است که با تعمیر اصولی و تعویض برخی قطعات آن مانند خازن یا دیورد حل می‌شوند.

جهت تعمیر آیفون تصویری و رزرو آدرس با شماره های 44532305 - 44562055 تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:
لایک : 9
نظرات برای این مطلب
  • 2 سال پیش - 0:11
    با سلام
    آیفون تصویری منزل ما خیلی صدا میده شبها نمیزاره بخوابیم هی تق تق میکنه و چراغش چشمک میزنه مشکلش از چی هست ایا منبع تغذیه آسیب دیده و آیا خودمون میتونیم تعمیر کنیم . ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ : درود
    میتونه از منبع ولتاژ باشه ولی حتما دستگاه آیفون تصویری شما توسط تعمیرکار متخصص چک شود
    توجه : با توجه به وجود برق 220 ولت شهری در آیفون تصویری لطفا از بازکردن دستگاه و دستکاری دستگاه خودداری کنید تا متوجه صدمات جانی و مالی نشوید
کد امنیتی رفرش

نمایندگی تعمیرات آیفون های تصویری

عنوان عکس

تعمیرات آیفون تصویری کوماکسCOMMAX

نمایندگی تعمیرات

مشاهده جزئیات
عنوان عکس

تعمیرات آیفون تصویری کامکث CAMAX

نمایندگی تعمیرات

مشاهده جزئیات
نمایندگی مجاز تعمیرات آیفون تصویری الدو aldo

تعمیرات آیفون تصویری الدو ALDO در محل

نمایندگی مجاز سرویس و تعمیرات آیفون تصویری الدو در تهران

مشاهده جزئیات
عنوان عکس

تعمیرات آیفون تصویری سیماران SIMARAN

نمایندگی تعمیرات

مشاهده جزئیات
عنوان عکس

تعمیرات آیفون تصویری تابا TABA

نمایندگی تعمیرات

مشاهده جزئیات
عنوان عکس

تعمیرات آیفون تصویری سوزوکی SUZUKI

نمایندگی تعمیرات

مشاهده جزئیات
عنوان عکس

تعمیرات آیفون تصویری کنوی KENWEI

نمایندگی تعمیرات

مشاهده جزئیات
عنوان عکس

تعمیرات آیفون تصویری کالیوز CALLUSE

نمایندگی تعمیرات

مشاهده جزئیات

ویژگی خدمات ما

انجام خدمات در محل

انجام خدمات تعمیرات آیفون تصویری در محل کار یا زندگی مشتریان محترم و همراه داشتن تمامی قطعات و لوازم در محل تعمیرات ( اکیپ خودرویی)

تعهد بعد از خدمات

تعویض قطعات و بردهای آسیب دیده با قطعات اصلی (اورجینال شرکتی) و دارای گارانتی به همراه درج در فاکتور رسمی شرکت کوماکس سرویس

عیب یابی دقیق

عیب یابی دقیق و بدون اشتباه آیفون تصویری شما با دستگاه جهت جلوگیری از آسیب های بیشتر به سیستم و رفع سریع و بدون بازگشت ایرادها

کادر تعمیراتی مجرب

کادر تعمیراتی مجرب و آموزش دیده و دارای مدارک دانشگاهی در زمینه برق و الکترونیک

تعمیرات آیفون تصویری کوماکس

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 عصر از اطلاعات زیر استفاده نمایید، :

  • تلفن: 44532305 - 44562055
  • موبایل: 09191697954
  • فاکس: 44562055
  • سامانه پیامکی: 50004643000033
  • آدرس پستی: ایران - تهران